Serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.hsecompany.pl
prowadzony jest przez Mateusza Pytko prowadzącego działalność pod firmą HSE Mateusz Pytko, wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem: ul. Rydygiera 8 20B, lok. 223, NIP:
525-21-96-962, REGON: 146990080
Niniejszy Regulamin opisuje zasady prowadzenia Serwisu przez Administratora.
Definicje:
Serwis internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.hsecompany.pl
Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
Polityka prywatności – dokument dostępny na stronie internetowej Serwisu internetowego, określający zasady związane z
przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, a jednocześnie będący wypełnieniem przez niego obowiązku
informacyjnego w zgodzie z przepisami dot. ochrony danych osobowych,
Administrator – Mateusz Pytko prowadzący działalność pod firmą HSE Mateusz Pytko, wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem: ul. Rydygiera 8/20B, lok. 223, 01-793 Warszawa, NIP: 525-21-96-962,
REGON: 146990080,
Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu internetowego,
Usługa – usługi świadczone przez Administratora w ramach działalności Serwisu tj. oferowanie wynajmu walizek.
Do korzystania z Serwisu internetowego www.hsecomapny.pl niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM,
kartą graficzną obsługującą rozdzielczości 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet
Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari), a także klawiatura lub inne urządzenie
wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
Administrator udostępnia niniejszy Regulamin nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu internetowego w formie, która
umożliwia jego pobranie, utrwaleni i wydrukowanie, tak aby można było się z nim bez problemu zapoznać.
§ 2. RODZAJ I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
Usługi świadczone przez Administratora za pośrednictwem serwisu polegają na:
dostarczenie Użytkownikom informacji związanych z
branżą rowerową, w szczególności dostarczenie informacji na temat
akcesoriów rowerowych, oferowanych przez producentów na polskim rynku,
umożliwienie skorzystania z Usług świadczonych
przez Administratora.
§ 3. WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
Użytkownik może zamówić u Administratora walizki na akcesoria rowerowe, wskazane na stronie Serwisu internetowego.
Cechy produktu, w szczególności wymiary opisane są na stronie Serwisu internetowego.
Zamówienie można złożyć:
drogą mailową, kontaktując się na adres info@hsecompany.pl
drogą telefoniczną, kontaktując się pod nr tel. +48 508 020 002
Zamówienie zostanie skutecznie złożone, jeśli produkt oferowany w ramach Usługi, będzie dostępny na stanie.
Zamówienie składane drogą o której mowa w pkt. 4 a) niniejszego paragrafu, można składać o dowolnej godzinie, przez całą
dobę.
Zamówienie składane drogą o której mowa w pkt. 4 b) niniejszego paragrafu, można składać w godzinach 9:00-17:00
Odbiór zamówienia następuje w siedzibie Administratora, tj. pod adresem ul. Rydygiera 8 bud. 20B lok. 223, 01-793
Warszawa.
§ 4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator jest Administratorem Danych Osobowych Użytkownika, a podstawą przetwarzania danych osobowych jest
realizacja zawartej umowy lub podjęcie działań na żądanie Użytkownika. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych
osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Serwisu internetowego spowodowanych jego
serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie
Administrator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i
trwały jak najkrócej.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez
Administratora, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian,
o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego
mediatora. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu
określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.